« terug naar vorige pagina

Kwaliteit

Onze Visie

Wij willen patiënten van alle leeftijden uitstekende huisartsenzorg en een moderne praktijkvoering bieden. De komende jaren richten wij ons bij zorgvernieuwing in het bijzonder op oudere patiënten.

Kwaliteitskeurmerk

De Groepspraktijk bezit het kwaliteitskeurmerk NHG Praktijkaccreditering. U ziet dit aan het NHG-logo dat op onze website staat afgebeeld. Het betekent dat wij verantwoorde huisartsenzorg bieden. De Groepspraktijk laat zich jaarlijks toetsen om dit keurmerk te kunnen behouden.

Patiënttevredenheidsonderzoek

Eens per jaar ontvangt u per mail een enquête van ons, maar alleen na een bezoek aan de huisarts of praktijkverpleegkundige. U ontvangt de enquête dan automatisch als uw mail- adres vermeld staat bij uw patiëntengegevens. U helpt ons door deze enquête in te vullen. Wij leren van uw beoordeling van onze prestaties. En daar heeft u uiteindelijk ook weer voordeel van. Onderzoekers van instituut Qualizorg maakten deze enquête. Zij voeren hem voor ons uit en sturen ons maandelijks de actuele uitkomsten. Qualizorg garandeert anonieme verwerking van uw antwoorden en een veilig beheer van uw mail adres.

Kwaliteitsjaarverslag

In ons kwaliteitsjaarverslag beschrijven wij wat we in 2021 deden om goede zorg te leveren. Lees het in het  Jaarverslag2021

Klachten

Als u een klacht heeft over uw behandeling bent u welkom om deze met ons te bespreken. Maak een afspraak met de betreffende huisarts of praktijkmedewerker. Als u dit niet prettig vindt, kunt u hiervoor ook een beroep doen op de Medewerker kwaliteit en beleid van de Groepspraktijk. De Groepspraktijk is voor een meer formele afhandeling van klachten aangesloten bij de SKGE. Dit is de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg. In de praktijkfolder SKGE leest u wat de SKGE voor u kan betekenen als u klachten heeft.